»Ivanišinovi filmi v osnovi niso mišljeni kot videoinstalacije, temveč to postanejo šele v nadaljnjih eksperimentih in razmisleku o filmu kot mediju, o pomenu filmskih podob oziroma vprašanju fikcije na podlagi podobe ter navsezadnje tudi o premiku v filmskem jeziku, ki njegove filme umesti v kontekst avantgardnega, eksperimentalnega 'antifilma,'«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
»Hrčki živijo in dostojanstveno delajo v Hrčeklandiji, popolni državi s popolnim gospodarstvom. BDP neprestano raste, nezaposlenost ne obstaja, 100 odstotkov prebivalcev se izjavlja za srečne. A seveda kot vsak poskus nasilne ureditve popolne družbe ima tudi svet hrčkov svojo temno plat, ki jo postopoma odkrivamo skozi film.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju